https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

رونمایی از سایت اولین کارگزار تخصصی گردشگری استان یزد

تاریخ ثبت : 26 اسفند 1395 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  اخبار گردشگری  »  رونمایی از سایت اولین کارگزار تخصصی گردشگری استان یزد
رونمایی از سایت اولین کارگزار تخصصی گردشگری استان یزد رونمایی از سایت اولین کارگزار تخصصی گردشگری استان یزد

با حضور رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری پنجشنبه 5 اسفند در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد در محل سالن کنفرانس استانداری یزد، از سایت «سفر به یزد»، اولین کارگزار تخصصی گردشگری در این استان، رونمایی شد.


به‌ گزارش خبرنگار میراث آریا، در این جلسه که با حضور زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری، محمد حسن طالبیان معاون میراث ‌فرهنگی کشور، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد و معاونان او، محمدرضا تابش نماینده اردکان، فرمانداران شهرستان ‌های مختلف استان و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در استانداری یزد برگزار شد، از سایت اولین کارگزار تخصصی گردشگری در استان یزد، به ‌نشانی www.gotoyazd.com، رونمایی شد.


در این سایت که به همت جمعی از دانش آموختگان نخبه گردشگری دانشگاه های تهران، اهل یزد، ایده پردازی و اجرا شده است، از تمام استانداردهای جهانی کسب‌ و کار برای طراحی و تولید محتوای تخصصی استفاده شده است و مهم‌ترین خدمات به گردشگران و مسافرانی که یزد را به ‌عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند ارائه می‌شود.


گردشگران ورودی به این استان با مراجعه به این سایت می‌توانند از همه خدمات اعم از مشاوره رایگان سفر، رزرو هتل های یزد، اقامتگاه های بومگردی و خانه مسافر ها و همچنین برای اولین بار رزرو آنلاین وسایل نقلیه بهره‌مند شوند و با تمام جاذبه‌های گردشگری استان یزد و مناطق مختلف این استان آشنایی پیدا کنند. هدف این وب سایت تخصصی معرفی هرچه بهینه تر استان یزد به عنوان مقصد برتر گردشگری ایران و کمک به توسعه کسب و کارهای محلی در استان است.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi