https://gotoyazd.com

با ما تماس بگیرید : +98 (35) 3728 3090

رزرو هتل یزد

هتل ارگ جدید یزد

سفر به یزد در نوروز 96

تاریخ ثبت : 26 اسفند 1395 صفحه اصلی  »  وبلاگ  »  سفر به یزد  »  سفر به یزد در نوروز 96
سفر به یزد در نوروز 96 سفر به یزد در نوروز 96

بهار كه می‌رسد سفر به یزد هم آغاز می‌شود. زیبایی طبیعت و آب‌وهوای لذت‌بخش یزد در این فصل بهاری کافی است تا گردشگران زیادی عزم سفر به یزد كنند.

چند سالی است كه از دی‌ماه جلسات ساماندهی و ارتقای خدمات سفر به یزد برای نوروز آتی برگزار می‌گردد. امسال نیز همانند روال پیشین به‌منظور آماده‌سازی شهر برای میزبانی از گردشگران نوروزی، دستگاه‌های خدماتی در سطح استان و شهرداری از پانزدهم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروز 96 آماده ارائه خدمات هستند.

گردشگرانی كه  به یزد سفر می‌کنند اگر علاقه‌مند به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی و بافت تاریخی یزد باشند به دیدار جاذبه‌های پربازدید یزد یعنی مجموعه امیرچخماق، مسجد جامع، موزه آب، بازار یزد، باغ دولت‌آباد، دخمه زرتشتیان و آتشكده زرتشتیان می‌روند. آن‌ها با كرایه دوچرخه یا با پای پیاده و قدم‌زنان از کوچه‌پس‌کوچه‌های باریك این دیار گذر می‌کنند، بوی  بهار را متفاوت تجربه می‌کنند و لحظات شیرین خود را در سفر به یزد ثبت می‌کنند.

عده‌ای از گردشگران علاوه بر بازدید از جاذبه‌های تاریخی علاقه دارند تا در این فصل زیبا دل به طبیعت بزنند و از پتانسیل‌های طبیعی این شهرکان بهره ببرند. كویر یزد یكی از پتانسیل‌های طبیعی گردشگری یزد است كه هرساله کمپ‌های دائم و موقت زیادی دری‌ام عید برپا می‌شوند تا به ارائه خدمات به این دسته از گردشگران بپردازند.

فراموش نكنید در بازدید از جاذبه‌های پربازدید یزد صبور باشید و صبوری كنید. گردشگران زیادی همانند شما برای تجربه كردن و لذت بردن به یزد سفر کرده‌اند. پس اگر مجبور شدید اندكی بیشتر از زمان معمول در صف برای تهیه بلیت بایستید، ناراحت نشوید.

اگر قصد خرید سوغات از این دیار پرمهر و بركت، مهمان‌نواز و مهمان‌دوست دارید پس سر زدن به شیرینی حاج خلیفه را فراموش نكنید.


پرسش و پاسخ


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید


جهت ثبت نظر ، ابتدا وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید
ENamad logo-samandehi